W 2022 roku studenci II i III roku studiów stacjonarnych oraz I roku studiów magisterskich wzięli udział w szkoleniach logopedycznych realizowanych w ramach projektu „Uniwersytet Jutra”. Poniżej przedstawiamy ofertę szkoleniową.
Było bardzo intensywnie i kreatywnie.
| Lp. | TEMAT SZKOLENIA | PROWADZĄCY SZKOLENIE | FORMA SZKOLENIA |
| 1. | Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania | prof. Z. Orłowska-Popek | on-line |
| 2. | Mutyzm wybiórczy | mgr A. Kiepiela-Koperek | stacjonarnie |
| 3. | Stymulacja lewopółkulowa | prof. M. Korendo | on-line |
| 4. | KOGS – Karty Oceny Gotowości Szkolnej | mgr B. Gubała | on-line |
| 5. | Terapia małego dziecka z ASD | mgr J. Pałasz | stacjonarnie |
| 6. | Terapia karmienia – praktyczne wskazówki | mgr M. Szyfter | stacjonarnie |
| 7. | Terapia logopedyczna pacjentów onkologicznych | prof. A. Hamerlińska | stacjonarnie |
| 8. | Spokojnie, to tylko jąkanie! Skuteczne wsparcie dzieci i dorosłych z jąkaniem | prof. K. Węsierska | stacjonarnie |
| 9. | Rotacyzm – autorska metoda terapii rotacyzmu A. Banaszkiewicz i przegląd klasycznych metod terapii | dr A. Banaszkiewicz | on-line |
| 10. | Znaczenie procesów przetwarzania sensorycznego w diagnozie i terapii logopedycznej | dr M. Wiśniewska | on-line |